Gingerbread House

Gingerbread House

Er was eens een heks die alleen woonde in haar huis in de diepten van het bos. Haar favoriete hobby was het bakken van lekkere peperkoek; ze hield zelfs zo veel van peperkoek dat ze er haar hele huis van bouwde. Helaas was zij niet de enige die er dol op was! Onbeleefde sprookjesfiguren die langskwamen, aten haar muren, ramen en deuren weg! Op een dag besloot de heks dat ze er genoeg van had dat ze allemaal zichzelf hielpen en, aandachtig voor de soorten peperkoek die deze hebzuchtige indringers het lekkerst vonden, kwam ze op een idee hoe ze voor eens en voor altijd van hen af ​​kon komen.

In Gingerbread House plaats je domino-achtige tegels in een raster van 3 bij 3 met symbolen die je voorzien van vier verschillende soorten peperkoek en speciale acties. Tegels kunnen ook op bestaande soorten tegels worden geplaatst, waardoor een 3D-structuur voor u ontstaat. Het is buitengewoon waardevol om twee van hetzelfde symbool te bedekken, omdat het een extra peperkoek of actie oplevert. Overwinningspunten worden toegekend voor het bouwen van de hoogste structuur, het voltooien van bestellingen door sets peperkoek weg te gooien, en ook als je de snelste bent om aan bepaalde voorwaarden te voldoen. Uiteindelijk wint de speler met de meeste overwinningspunten.